I got that power

 
Lite morgonfrilla ute på altanen i all ära. 20 grader i luften och jag har ätit frukost ute, dock känner jag mig inte helt frisk.  Lite hängig pga en förkylning som börjar ta form i kroppen. Blä säger jag. Idag har jag inte bråttom för idag har jag tänkt att ha en hemma-dag igen. När man är ledig blir man automatisk mer involverad i hemmet och jag ska ha hand om maten idag. Så jag tänkte göra chili con carne. Precis som de övriga familjemedlemmarna inte tror att man har annat att göra???
 
Jag är lycklig i detta nu för jag inser att jag har såååååå mycket bra framför mig nu. Två utomlandsresor inom loppet av en månad och stugsemester med Joakim. Det gör mig verkligen inte på sämre humör. Och hela sverige är så fint precis just NU! Träden gröna och solen lyser. Mer än så kan man inte begära av sverige. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback