En bättre långhelg

Välbehövda dagar i sommarstugan, dock alldeles för kort tid för att hinna koppla av ordentligt men så är det. Längtar till i sommar när jag och jocke ska åka dit för lite semester. Bra väder för bad, sol och grill. Vad mer begär man på sommaren? 
 
Vi planterade 1000 plantor totalt jag och pappa så det var inte så ansträngade i år då vi annars sätter mellan 1500-2000 per man. Vi körde på två halvdagar, torsdag och fredag, annars bara tagit det lugnt med grabbarna. 
 
Åkte hem på lördagsförmiddagen eftersom det stod födelsedagsfirande på schemat som jag absolut inte ville missa. En jävla bra kväll blev det med drinkar, middag, presenter, utgång och ett jävla bra sällskap. Helt utomordentligt bra kväll helt enkelt. Mötte upp killen på hotellet också så vi tog sällskap hem. Dagen i ära har mest bestått av häng i min säng, mat, fotboll och tv-tittande. Väldigt skööööönt. 
 
Såhär såg det ut förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback