En annan tid

I kalendern: 11 fria dagar
Senast det hände: Augusti
 
Tanken är att ta det lite lugnare med jobb nu när våren kanske närmar sig på riktigt. I mars och april har jag vetat om att jag ska jobba måndag eftermiddag, tisdag, onsdag och torsdagkvällar men förra veckan tog allt slut. Det känns faktiskt skönt på ett vis för då kan man känna sig lite friare samtidigt som det blir en oro över att inte ha några fasta tider och jag kommer sakna mina kollegor på Triangeln och Cirkeln. Men jag är inte bitter, snarare mer glad över att ha mer tid till träning, kompisar, pojkvän och mer egen tid. 
 
Om 3 veckor sticker jag till Turkiet och om 6 veckor sticker jag till Barcelona. Livet är inte fy skam. Men jag har jobbat hårt för dessa resor och det ska bli så skönt under främst första resan att ligga i en solstol vid havet med en bra bok, en drink och en fin vän i solstolen bredvid. 
 
Idag är en hemma-dag. Lyssna på Bieber, städa rummet, fika, träna, inte stressa, planera veckan och kolla på tv. 
 
New shoes!

Kommentarer
Louise säger:

Härligt tjejen! Klart du ska ha lite ledigt och hinna njuta av våren. Jobba kommer du hinna göra i livet ändå! Ha det grymt i Turkiet så kan jag vara lite avis för att du kommer vara så brun. Vi kommer tillbaka till såsen samtidigt då nästan så då har jag bokat dig och tjejerna en kväll!

2013-05-05 | 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback