You've got me begging for more

Haft den bästa veckan på länge med mycket häng med mina vänner men nu går vi tillbaka till det vanliga. Men det går det med för den här veckan blir det arbete på alla mina tre jobb! På onsdag och torsdag blir det jobb 12 timmar om dagen. För er som inte vet har jag entrat sallys och jobbade där några timmar i lördags, sjukt kul var det!

Idag är jag ledig. Det var inte meningen men de hade blivit lite fel i bokningen av jobb så vi ställde in det. Jag och Jocke har haft en lugn morgon!


Kommentarer
Louise säger:

Hanna, min underbara vän. Börjar det inte bli dags att uppdatera bloggen lite nu? Bakläxa från mig. Ha en grymm helg och blogga något härligt från denna :)

2013-03-08 | 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback