Mondaaaaaaaaaaaaay

Inlägget innan Camilla, det var inte meningen heller att det skulle bli...bara på dig och mig men ibland kan det vara roligt att se bilder på sig själv man kanske inte sett tidigare. Jag lovar att göra något mer härligt inlägg med bilder. 
 
När man vaknar av sig själv och känner att denna dagen inte kommer bli bra och så blir den inte det, då kan man verkligen lita på magkänslan. Jag som egentligen skulle börjat vid ett och hade planerat dagen med sovmorgon med jocke och träning innan jobb blev istället lämna jocke kvar i sängen när jag gick till jobbet, jobba 8 timmar med nästintill hemska barn idag. Helt enkelt ingen bra dag. 
 
Men nu så njuter jag! Ska snart koka mig en kopp vanilj-te, kolla lite webbtv och tänka på att jag kan sova ut imorgon. Men först ska jag fila på en ansökan till en lägenhet, woop wopp. 
 
Och det är tyyyp bestämt att jag, mandis och moa åker till barcelona i sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback