Hej Louise

Just nu hemma hos mig: Tuggar tuggummi, för över bilder från iphone till datorn, tänker på jocke i spanien och tänker på louise i Malmö som klagar på att jag uppdaterar för lite. Det må vara sant...
 
I mitt huvud snurrar just nu sommarplanerna. Utomlandsresa, jobb, stugsemester och slappa dagar i solen. Och under tiden utför min fysiska kropp jobb, powerwalks och sömn. Och in emellan hinns det med lite fin tid med jocke och vänner. 
 
Snart halva Mars? Det måste vara ett skämt för jag hinner inte med. Februari är ett enda brus av jobb och dålig vardagstillvaro. Men i Mars har det börjat ljusna och man kan ju bara vara glad för varje solstråle. 
 
Och lite kort om vardagen denna veckan: Igår blev jag inringd för jobb(första gången på två månader eftersom jag haft så tur att haft alla mina jobb förbokade) och sen hade jag och jocke "hejdå-myskväll". Han åkte till Spanien idag. Idag och imorgon är det jobb och träning som gäller. Sen resten av veckan ännu väldigt oklar och oplanerad. 
 
Nystädat rum
En pojkvän 
En go powerwalk

Kommentarer
Louise säger:

Åh vad glad jag blir nu haha. Saknar er älskade tjejerna hemma. Lev och njut :)

2013-03-12 | 21:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback