Baby it is alright

Sen min iPhone kom till mig så har datorn blivit mindre intressant. Därav kommer jag inte ihåg att blogga och jag förstår att ni blir ledsna på mig när uppdateringarna uteblir.

Men jag ska berätta att denna veckan har jag levt för mina arbeten, lagat mat med brorsan, slappat i soffan, och pussat på Jocke. Och spelat candy crush och bubble mania, love to play games on my phone.

Jag har skrapat ihop 40,5 timmars jobb. 17,5 h assistent jobb, 14 h förskola och 9 h på sallys. Åh jag är så tacksam just nu att jag får lära mig så mycket, ha så skoj på jobben och att man är efterfrågad! Det gäller att visa framfötterna och det har jag gjort och det lönar sig verkligen!

Ikväll ska jag och jocke slappa och kolla mellofestivalen. Imorgon ska jag träna och umgås med tjejerna!!!


Kommentarer
Louise säger:

Sallys?! Grymt! Nästa besök hemma och om du jobbar så kommer jag garanterat in :)

2013-03-10 | 10:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback