Så kul att jobba igen!

Jag kom på att jag har inte jobbat på ungefär 3 veckor. Därför var det extra roligt att arbeta idag. Att man för en gångs skull gjorde lite nytta igen. Tiden har i och för sig gått fort trots att jag varit "ledig". Jag borde kanske säga arbetslös. Får panik på att det inte kommer in några pengar och panik på att man blir så lat när man varit "ledig" för länge. Alla dagar blir extra långdragna och man blir seg helt enkelt. Mycket bättre med fullt upp. Att jobba 4 dagar i veckan hade varit perfekt.
 
Nu, efter en vecka och med jobb idag har man verkligen kommit in i vardagen igen. Det var jobbig att inse när man precis kom hem men nu så! Det är rätt bra hemma med, har hängt massor med min pojk och mina vänner! Vi drar ju härifrån om en vecka igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback