Update

Denna veckan har det blivit mycket jobb och "aktiviteter" varje dag. Dagarna har sprungit iväg. Det ska bli skönt med assistentjobb imorgon och få börja vid halv tolv istället för halv åtta. Så ikväll behöver jag inte i säng tidigt men jag tror det blir så ändå... trött som man är. 
 
Sovmorgon eller åka och träna imorgon bitti? Det är frågan. Jag tror jag bestämmer mig imorgon och ser när jag vaknar. Vaknar jag sju pigg så drar jag nog och tränar men vaknar jag åtta och fortfarande trött, då stannar jag nog kvar i sängen. 
 
Lever väldigt lättsamt ändå just nu. Det är jag glad för! 
 
Ps. JÄTTETRÅKIGT INLÄGG. piggar upp med en bild (tror jag är cool!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback