Lite ledig

Intensivt dygn minst sagt. 
 
- Möte mellan 10 och 11 igår
- Jobb kl 11
- Iväg till göteborg och träna 
- Sova natten på jobbet
- Morgonfix
- Sluta jobbet elva
- Hem och duscha 
- Iväg kl. 12 och åka till göteborg
- Utbildning 13-16
 
- HEMMA
 
Jag har nog överskottsenergi för jag funderar på att åka och träna. Då kommer jag vara helt slutkörd ikväll och somna så jäkla gott för att gå upp och jobba imorgon vid kvart över sju. Jaaaa, jag jobbar hela tiden känns det som just nu. Det är både roligt och irriterande. Lär mig så otroligt mycket saker hela tiden men får inte riktigt ihop det andra så som jag vill. Det vill säga tiden till att träffa vänner och pojkvän. Allt krockar lite för mycket just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback