Fredagen

Snart där, snart helg, snart oslo men först jobba 7,5 timme, träffa jocke och sova. Börja jobba halv tolv har sina fördelar och nackdelar. Fördelarna är att man behöver inte lägga sig halv elva och man kan äta frukost framför nyhetsmorgon i lugn och ro. Nackdelarna är att hela dagen går åt till jobbet typ och det blir svårt att hinna träna. 
 
Imorgon åker jag till Camilla i Norge. Bussen går 7.45 från göteborg så jag kommer få åka 6.00 tåget från Alingsås om jag ska hinna med den om jag inte flirtar med min bror så att han kör mig till göteborg på morgonen. Det hade ju varit guld faktiskt. Kommer vara framme vid 11.15 enligt tidtabellen så kommer ha hela dagen där uppe. Äta sushilunch, kolla in lägenheten, sitta och prata i timmar, fika och dricka vin. Åker hem igen vid 15.00 dagen efter. Men tror det hela kommer bli kalasbra!
 
Ikväll ska jag spendera mina timmar med min älskade. Bästa som finns. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback