Då insåg jag att jag kunde glömma Norge

Vaknar 03.17 natten mellan fredag och lördag. Jag känner mig inte bra och mår illa. Jag tänker att det är en inbillning och försöker envist somna om men det går verkligen inte. Går motvilligt upp och går till toan och tittar mig i spegeln en kort stund innan det brister...
 
Klockan ringer ändå vid halv sex och känner mig faktiskt inte jätte dålig i stunden men tänker att jag ringer ner till mamma i Österrike och hör vad hon tycker. Berättar vad som hänt och hon avråder mig att åka men jag säger att jag kan ju ta tåget till göteborg och mår jag sämre då så kan jag ju bara ta tåget hem igen. Vi säger hejdå. Jag hinner bara ta på mig och bära ner väskorna i hallen innan jag springer till toan igen. 
 
Efter det bestämmer jag mig för att nej, detta kommer aldrig gå, nu går jag och lägger mig igen. Bussbiljetten som jag redan hade betalt får helt enkelt bli pengar i sjön för det är inte värt att sitta och skumpa på en buss och må illa. Sov sedan fram till klockan tio. 
 
Jag fick i mig en rostad macka och tre skorpor på hela dagen. La mig halv tio igår och vaknade halv nio. De 11 timmarna gjorde gott för imorse kände jag att jag hade mer energi. Men jag har ändå tagit det väldigt lugnt idag, kollat film och surfat på datorn. Nu tänkte jag ta en liten kort promenad för att få lite luft.
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback