Bästa på länge!

Tog ett väldigt bra beslut idag som jag borde tagit för längesedan. Men bättre sent än aldrig. Jag körde en provomgång på friskis och svettis gym. Det kändes så skönt att vara tillbaka bland alla andra motiverade människor. Ute i promenadspåret möter man inte alltid många och ibland blir tankarna för många. Tror detta kommer göra mig susen. Jag är så jävla taggad. Mor min går ju också där och tränar ungefär 3 ggr i veckan så hon kommer ju dra med mig om jag blir lat. Min träning kommer variera mellan egna gympass, styrketräning i grupp, spinning och något jympapass med mamma kanske! Och promenader också såklart! 
 
Nytt år och en nystart för min träning! Sa jag att jag var taggad??????
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback