Klagomuren och kärlek

Förutom att jag vill nysa typ hela tiden och att näsan bara rinner så är känslan i kroppen bra. 2 arbetsdagar gjorda (redan) och "bara" 3 stycken kvar innan det är ledigt och helg. Ledigheten är så jävla uppskattad när man jobbar mycket. Vad jag längtar till nu: Vara frisk, ha lite sovmorgon och lugn frukoststund och åka till gymmet och träna. Det var för längesedan nu. Det är något jag längtar efter men det får nog vänta några veckor till faktiskt. 
 
Jag känner lite nu att hur ska man orka ha familj och jobba heltid?? Jag är ofta väldigt trött efter en dag på jobbet, i alla fall har det varit så nu när jag "behövt" jobba varje dag. Innan kunde jag styra det lite hur jag ville. Nu går jag och tänker på jobbet mer och "hur blir dagen imon", "hur många barn kommer va där", "hoppas det blir rätt lugnt" osv.
 
MVH
Klagomuren Hanna Ahlström.
 
Hej kompisar! 
 
Vill ni höra något roligt istället? På torsdag är det kärlekens dag och min kväll ska jag spendera med min lille kärlek som inte är så liten längre. Han fyller 23 år på söndag. Jag har en pojkvän som är 23 år?? Det låter bara sjukt när jag själv är endast 19 somrar än så länge. Det är härligt att ha en äldre kille ändå. 
 
Om ett par veckor har vi varit tillsammans i 1,5 år. Det känns dock som vi varit tillsammans längre än så. Tänk att det var typ ett halvår sen vi var i grekland... Åhh fina greklandsresan <3 
 
Har under den senaste veckan fått höra två gånger "ni passar så bra ihop". Det värmer i lillhjärtat. Andra tycker också att det är fint att vi är tillsammans. Jag kanske inte är sådär sprattlande nykär längre men kär det är jag fortfarande. 
 
 
MVH
Icke singel Hanna Ahlström
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback