Hellu bloggish

Vad har jag gjort sen sist?
 
1. Tränat, städat, träffat svärd (mycket kul), haft myskväll med mig själv
2. Gått långpromenad, ätit mangiamo-pizza med jocke, kollat mello, haft problem med humöret
3. Sovit med jocke, jobbat, umgåtts med mina bästisar <3 
 
Jag har inte kunnat slappna av på flera dagar och har fortfarande problem med det. Att ligga i soffan har gjort mig stressad. Detta har gjort att mitt humör har varit väldigt upp och ner. Egentligen har jag inte riktigt luskat ur mig själv varför jag känner såhär men jag tror att det är för det är mycket jobb framöver och en resa inplanerad. Resan ska i för sig bli sjukt jävla najs men det blir liksom fullt upp kommande två veckor varje dag. Jag är inte van vid det. Det tror jag gör mig orolig inombords. 
 
Imon kväll ska jag planera kommande veckor lite nogrannare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback