Vart är vi på väg?

 
Min helg har varit väldigt fin faktiskt. En fin ledig helg. 
 
Fredagskvällen tillbringade jag på Alströmervallen för att kolla på Jockes match. Det var ju rätt så jäkla kallt i slutet när man stått still i 2 timmar i bara några plusgrader. Men dem vann med 2-1!! 
 
Lördagen bjöd på en lång promenad mot bryngenäs, skår och lövekulle. Och jag tog mig i kragen och gick upp och hälsade på mina kusiner som jag inte sett sen i höstas typ trots att de bor granne med mig. Man håller sig verkligen inne under vinterhalvåret märker man. De småpojkarna har blivit så stora. Det slutade med att jag hängde med dem i 3,5 timme. Och på kvällen blev det tacomys hos Olivia. Fin fint!
 
Idag söndag har jag och jocke ätit frukost på en klippa i Skår. Det var riktigt fint det med. 
 
Nu har jag lyssnat på podcasts sen klockan fem och kommer fortsätta med det hela kvälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback