One good day

Då har man varit igång sen halv sju imorse och först nu kan jag andas ut och känna mig lite ledig. Min enda dag jag slutar tidigt, dvs klockan två och då blir det ofta fikatime. För första gången på länge så hade jag och jocke en egen fika så det var väldigt skönt och mysigt. När man fikar så "måste" man prata och det kan vara lite bra ibland, lika skönt det är som att inte "behöva" prata när man slappar hemma i soffan. You know. 
 
Sen drog vi en vända på stan och jag inhandlade nya gymskor. Invigde dessa ikväll när jag drog en vända till gymmet också. Lika bra att dra dit när man ändå har varit igång hela dagen. Det blir ett bättre slut på dagen istället för att gå hem och däcka i soffan. 
 
Lite kvällsmat och en dusch senare sitter jag nu här framför datapatan. Om en halvtimme kommer "sveriges mästerkock" ut på datorn och då tänkte jag kolla på det innan jag somnar ikväll. 
 
Bra dag!!
 
Mina nya skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback