Ingen pigg tjej

Vaknar upp till ännu en arbetsdag. De två senaste veckorna har verkligen tagit på mina krafter. När jag vaknar på morgonen nu är kroppen helt tung och seg. Men efter idag är det två fria dagar då jag ska ladda om och vila upp mig. 
 
Skönt med lite sovmorgon idag i alla fall för jag börjar inte förrän om två timmar typ. Idag är det kneg på Sallys! Potatiscupen i stan denna helgen så det lär bli mycket att göra men då går tiden fort. Ikväll ser jag fram emot att dela soffan med min pojk, äta god mat och bara ta det lugnt och kolla på en film. 
 
Annars då,, jag mår bra, längtar lite till sommaren fast ändå inte. Efter sommaren åker bästa vännen till USA. Det är blää. Och jag står just idag helt utan jobb på sommaren typ... Vet inte om jag ska skratta eller gråta. 
 
Detta har hänt det senaste i alla fall genom bilder

1. Mellanmål 2. Fick tag i en biljett till kvartsfinalen 3. Morgonpromenad med Mosi förra lördagen 4. Fika/lunch med tjockis Moa på sallys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback