På min rätta plats

Hej.
 
Sitter nersjunken i soffan och njuter av att jag har sovmorgon imon och att jag ska sova bredvid jocke. Jobbat varje dag så här långt av veckan men imorgon är jag "ledig". Ska på en utbildning istället på bara 3 timmar och får dessutom betalt så det är gött gött gött. Men på fredag är det jobb igen. 
 
I början av veckan kan jag lida av lite ångest eftersom en ny vecka inleds. Jag vet inte om jag kommer jobba eller vara ledig. Detta kan göra mig lite stressad inombors och då mår jag inte bra. Blir liksom orolig och funderar på vad meningen med livet är? Och svaret blir: ingenting. Men sen när jag har inlett veckan och måndagen är gjord så går humöret ofta upp igen. Försöker planera in myskvällar, fikor på stan, ensamtid, träning osv. 
 
hej vi e snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback