Ordningen återställd

- Mamma och pappa är på hemmaplan igen och det känns väldigt skönt faktiskt
- Jocke är frisk igen
- Jag och Moa har precis varit ute på en promenad och rensat varandras tankar
 
Helgen har varit som så många andra helger jag har upplevt. I vanlig ordning var det myskväll igår, det brukar bli det på lördagkvällar och moa jarl stod för gott sällskap. Kan vara det bästa, att få ligga i soffan med sin bästa vän och kolla på film, dricka te och äta lite choklad. Bara sådär avslappnat, inga krav. Och i vanlig ordning så sov jag hos jocke natten till söndag. Det har blivit lite rutin sen vi blev tillsammans eftersom han nästan alltid jobbar söndagar. Då vaknar vi till liv runt tolv och sen myser vi på rummet till han börjar jobba. 
 
Söndagkväll spenderas nästan alltid hemma på rummet med en kopp te och nån serie och lite förberedelser inför kommande vecka. Såsom skriva nya saker på mitt witheboard, skriva dagbok osv. 

Hann med en bowlingtimme på stures i eftermiddag också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback