Inte en dag går utan att jag tänker på det vi har skapat

När jag är ledig en hel dag så försöker jag bara göra saker som jag tycker om. Jag har i och för sig inte varit helt ledig idag kom jag på nu. Har varit mentor för två nya domare idag tillsammans med Amanda. En ny roll för detta året. Jag och Amanda kommer inte döma längre utan sitta bredvid och "coacha" de nya domarna som ska testa på att vara domare. Det är faktiskt inte så lätt i början och då ska vi komma med tips och så vidare. 
 
Sen har jag bara gjort saker jag tycker om. Köpte färsk bröd till frukost och då blev det äggfrukost framför tv:n med Jocke. Som vanligt jobbar han kväll på söndagar och då blir det mest soffhäng fram till halv tre. Det är skönt att bara slappa på söndagar men för att få lite bättre samvete brukar jag ofta gå en promenad och SEN gå in och kolla på serier och läsa bloggar. 
 
Kvällen fortsätter i samma tecken. Lite te och mackor, kolla mer serier eller tv och bara njuta sista timmarna av söndagen. Jag gillar söndagar väldigt mycket oftast. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback