I sängen

Laddat ner blogg.se appen so just testing testing. Ligger i sängen och "myser". Varför vaknar jag klockan åtta en lördag? Förmodligen för att jag går upp mellan sju och åtta varje vardag så det hänger i på helgen med. Lite störande eftersom man får för mycket fritid typ. Och dessutom orkar jag inte ligga kvar för jag är satans hungrig. Det förstår jag dock inte, för igår eftermiddag tryckte jag massa kaffe, snickerskakor, smörgåstårta, lite mer kaka, alkohol och smörpopcorn... det var assistent personalmöte, avtackning och förfest. Mamma och pappa är hemma. Träffade dem aldrig igår men nu kan jag höra dem. Ska ladda krafter och vara pigg så jag är en bra 
 
lite kaffe hade inte suttit fel 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback