Frukost

Jag älskar mina frukoststunder. Helst ska dem vara ganska tidiga, runt 8-9 på morgonen. Går upp och tänder lampan i fönstret, startar radion(p3), sätter på kaffet och går ut och hämtar tidningen om den inte redan ligger på bordet. Måndag, onsdag och fredagar är bäst för då kommer Alingsås Tidningen. Medans kaffet kokar klart så gör jag iordning en smörgås med ost, skinka och gurka och ett knäckebröd med mesost och gurka. 
 
Då har man verkligen fått en bra start på dagen. Idag är det måndag men det känns inte jobbigt. Har ett möte vid halv elva bara men inget jobb idag. Ska bara jobba tre dagar den här veckan och två av dagarna är korta dagar så blir en chill vecka förhoppningsvis. Jobbet kommer även ske på en förskola där jag jobbat mycket de senaste veckorna så det är också skönt för då har man koll på barnen och stället. 
 
Veckoplanen lite kort
Måndag: Möte, ......, träffa tobbe
Tisdag: Jobb 8.30-13.30, fika(?), träna på gymmet, sova hos jocke?
Onsdag: Jobb 10.00-18.00, mys med M&A
Torsda: Spela bingo! Träna
Fredag: Jobb 9.15-13.15, personalmöte 14-17, häng med mina assistentkollegor
Lördag: No plans (träna)
Söndag: Döma, mysdag med jocke

Kommentarer
camiiiillllla säger:

När kommer mina skypetimmar in dååå?? :}

Svar: Hahha, när jag laddat ner skyyyyypppeeee ;)
Hanna Ahlström

2012-09-24 | 12:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback