What to expect

 
När man vaknar och det är söndag har man inte alls samma energi som på lördagen. Inte nog för att det oftast inte händer så mycket så är världen, eller i alla fall sverige gråare än på länge. Det fina vädret är som bortblåst. Denna morgon har det regnat något kopiöst. Man får väl se "charmen" i det hela och intala sig själv att idag är en sådan dag då man ska göra saker man tycker om ändå. 
 
Min morgon började med att vinka av jocke till jobbet. (Vi hade en sådan himla go kväll igår. Igår var det han som var trött och somnade i min famn. Kollade på en bra film(tyckte jag) och bara myste). For hem med bilen och har kollat på nyhetsmorgon söndag och hunnit med ett vänner-avsnitt+frukost. 
 
Klockan tolv ska jag iväg och döma en match men resten av dagen är oklar. Om jag känner mig själv rätt blir det nog en sväng till hälsostudion för att göra av med lite energi. När man kommer hem blir det till att hålla sig inne och sysselsätta sig med sånt man tycker om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback