Tuesday

Sov hela 9 timmar inatt. Det var längesen. Verkligen behövligt för var typ helt död igår eftermiddag. Var iväg och spelade bingo i några timmar och sen åt jag och jocke mat på sallys. Efter det kände jag mig inte närvarande och allmänt kraftlös men tog en snabb kort promenad och en dusch och då mådde jag bättre igen. 
 
Sitter nu och avnjuter min frukost efter en timmes promenad. Så skönt att redan ha gjort det för i eftermiddag blir det lite jobb. Måste också bara tala om att jag äter en så god frukost. Kaffe, ProViva, knäckebröd med ost och gurka, löskokt ägg och en liten skål naturell yoghurt. Mmh <3 
 
Nu ska jag skicka iväg några mail och fixa lite saker innan jag åker iväg på jobb i fyra timmar, 12.30-16.30. 
 
På promenad genom stan.... shallalallalalalaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback