Sovperiod

Just nu är jag verkligen inne i en sovperiod när jag lägger mig tidigt. Men tycker det är rätt skönt att lägga mig vid halv elva-elva och gå upp vid åtta. Då är jag pigg hela dagen, men dessto tröttare på kvällen när klockan närmar sig tio. Inget min kära pojkvän alltid diggar då han är världens kvälls/natt-människa. Japp, antar att man anpassar sig efter vardagen som just nu oftast innebär tidiga mornar. 
 
Ska lägga mig och läsa bloggar och sen slökolla på vänner innan jag stänger de små blå för denna dagen. Imon ska jag döma 3 matcher, kolla jockes fotbollsmatch och sen förbereda mig för vin... och förmodligen utgång! 
 
Givet sällskap när man sover ensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback