Kalla mig tråkmånsen

Här sitter jag och sover... 
 
Oooooookej. Vet ni hur jävla underbart det är att hänga i soffan med mamma både fredag och lördag kväll? Jävligt underbart faktiskt. När kylan tränger sig på så är det så skönt med soffläge. Kalla mig tråkmåns! Så fick det bli denna helgen i alla fall men snart är jag väl på G igen. 
 
Inatt kom jocke och väckte mig vid tre(då klockan drog tillbaka och blev två igen). Jag var trött, han var småfull. Han ville skoja, kramas, pussas. Jag ville sova. Det var rolig:))))) not. 
 
Nu är jag vaken men han sover fortfarande sött inne på mitt rum. Hehe tänk om han är jättebakis? Då ska jag skoja, kramas och pussas med honom. Och då kommer han vilja sova. Då blir det skoj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback