Hemma igen!

Ja, det var ju inte så farligt. Kvällen, natten och morgonen som man jobbar själv har gått bra. Det kanske inte blev så himla mycket sömn för mig då jag vaknade nästan varje timme och kunde inte somna om efter halv sex. Vilade en stund mellan 9-10 imorse i sängen och nu slappar jag framför tv. Har dragit ut täcket hit så ligger bara och myyyyyyser. Sjukt skönt att ligga inne och bara se regnet och rusket utanför. 
 
Jag tror inte jag kommer upp i så många knop idag. En fika med jocke och lite kvällsmys står väl på schemat just nu och det känns väldigt skönt. 
 
Nu blir det några vänner avsnitt för nu är "efter tio" slut.
En bild från igår innan jag stack till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback