Fuck this time of this day, fuck fuck fuck

Det värsta är när man haft en sån jäkla bra kväll dagen innan att man vill ha samma igen men så går det inte. Fan, hatar livet. Ibland känner jag att jag bara vill spendera all min lediga tid med jocke.
 
Dessutom börjar det bli jobbigt att du kära vän (Camilla) är borta. Jag behöver dig, jag behöver ditt sällskap, jag behöver prata av mig, jag behöver min sanna kaffekompis. Du är så jävla saknad vännen! Du måste komma hem snart och hälsa på oss stackare. 
 
Idag går det inte att koppla av. Det är söndagkväll och mitt hjärta skriker efter kärlek just nu. MEN jocke är iväg och spelar pingis och sen ska han spela fifa. Blir lite galen inombords på det jävla spelet ibland. Förlåt honey. Jag vill kunna krypa upp i sängen med massa kuddar, tända ljus och grejer och bara slappna av men det GÅR INTE.  Tro mig, jag har försökt. Livet, varför gör du såhär mot mig? 
 
Försöker tänka på framtiden då jag står där med två barn, ett jobb, en sambo, matlagning, fotbollsträningar osv. Då kommer jag inte ha tid för mig själv. Den tiden är nu. 
 
Japp, ville bar skriva av mig. 
 
finaste vännen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback