En ofrivillig ledig torsdag

 
Medan jag åt frukost hittade jag den här lilla nyheten i alingsås tidningen. "Promenader kan hjälpa i höstmörkret". Själv måste jag gå minst en liten promenad varje dag nu för tiden. Nu under hösten tillbringar man inte lika mycket tid utomhus som man gör på sommaren. Då känns den lilla promenaden extra nödvändig, helst när det fortfarande är ljus ute förstås. Man blir piggare och samtidigt får man motion. 
 
Idag gick jag en promenad mellan 9-10 och nu har jag precis ätit frukost. Idag fanns inget jobb inplanerat och inte blev jag inringd heller?? var så inställd på det! Jag skippade att sova hos jocke inatt för att jag förmodligen skulle få jobb men nähää, så nu är jag ledig och har typ inget att göra. Men lite gött är det. Vädret är ju skit ändå, regnar nu så det blir till att mysa hemma och kanske dra en sväng till jocke innan han börjar jobba. 
 
Mitt motto idag: Ingen stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback