Bästa dagen!

Åh jag har nog gjort min bästa dag som vikarie. Helt underbara kids. Lugna, skötsamma, duktiga och söta. Jag beundrar personalen på det stället, vilket bra jobb säger jag bara. Eftersom man flänger runt på en hel del olika ställen gör man gärna jämförelser. Verkligen imponerad. Dagen har gått skitfort och har bara liksom myst runt på ingareds nya förskola.  
 
Redan torsdag??! Veckorna går stört fort. Kommer jobba 35 timmar den här veckan så jag är jäkligt nöjd med det. Det blir bra pengar. Imorgon har jag 7.30-13.15 och 13.45-15.45. Så det blir en lugn kväll hos min pojkvän idag. Tv och mys. Sånt är bara så jäkla härligt när man jobbat en hel dag! (vardagslivet <3) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback