Working my ass of......

Har startat denna veckan med jobb båda dagarna och dessa två dagar har jag fått hoppa in där jag jobbar som personlig assistent. Jag var ett ångestvrak i söndagskväll och natten till måndag. Eftersom jag jobbar där så sällan (en månad sen sist) så blev jag jäkligt osäker bara. MEN det har gått bra ändå! Nu är dessa två dagar över som varit planerade i cirka en månad. 
 
Imorgon är det inget på schemat än så länge. 
 
Jag kan berätta att jag hade lite vardagslyx imorse i alla fall. Mitt arbetspass började inte förrän halv två så Jocke sov här inatt. Vi vaknade vid halv elva av att telefonen ringde men låg kvar en stund. Halv tolv gjorde vi äggfrukost och läste tidningen och lyssnade på radio. Dock gick timmarna fort mellan halv tolv och halv två så det var bara att cykla iväg till jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback