There´s a moment I´ve been chasing

 
Azzååå jag börjar nästan bli nervös över kommande måndag då jag ska på en anställningsintervju i Stockholm. Jag fick ett mail idag om hur det kommer gå till. Först information om företaget osv och sen ska vi hålla en presentation om oss själva på 2-3 minuter och sen ska dem jävlarna i "juryn" överlägga och vid klockan 13.00 ska de meddela vilka som ska få gå vidare och fortsätta intervjun resten av dagen. Vi andra får liksom säga tack och adjö. Självklart hoppas jag att jag går vidare och får vara med hela dagen. Jag kommer tävla mot 20 andra. 
 
I huvudet mitt har jag förberett ett tal som ska få mig hela vägen till ett sagolikt hotell någonstans där det är varmt. Jobba med barn och baaaa chilla på livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback