November är tungt

Novembermånad är fan inte så jävla rolig alltså. Det är grått, regnigt och mörkt. Det kan inte hjälpas att man har mindre energi än vanligt. Jag försöker få en timma dagsljusminst  varje dag. Tur för mig som jobbar på förskolan för det mesta som är ute minsts 2 timmar varje dag. Men det är ju inte alltid det hjälper heller, jag är trött ändå. Sover mycket gör jag också. Det finns nog ingen medicin till novemberdeppen. 
 
Idag kröp jag under täcket redan vid fyra och satte på en film. Den var rätt dålig så jag somnade ifrån en stund. Jag bytte istället till filmen om Katy Perry som faktiskt var helt okej. 
 
Men när jag hade legat lite för länge under täcket tog jag tag i mig själv. Skickade in en begäran om utdrag från belastningsregistret(måste ha med det till intervjun i stockholm), köpte tågbiljetter till stockholm och betalade räknig och fick lite med ornding och reda på mina lönespecifikationer och räkningar. Jag älskar att ha koll, ordning och att planera och skriva saker på lappar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback