Lördagen

Jag och Mois har haft mysiskväll med film, te, knäckemackor, skorpor och choklad. Så himla bra. Men nu har hon redan lämnat mig så ska försöka hålla mig vaken en stund till. Jocke kommer inatt och det är så jobbigt att ha sovit typ 4 timmar innan han kommer för då väcks jag och får svårt att somna om. Därför tänker jag underhålla mig själv med en liten lista. 
 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: Nope

Varit kär: Jag är!

Förlorat någon speciell person: En cancersjuk morfar 

Varit deprimerad: Nej, jag har klarat mig ännu. (Men en deppid dag har väl alla ibland)

Varit så trött att du somnat sittandes: Troligen

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej

Brutit ett ben? Ne, *peppar peppar*

Gjort nåt du ångrar? Ja. När jag var yngre gjorde jag och moa en dum grej

Hoppat Bungee Jump?  Ne, fyfan!

Ljugit för någon du tycker om? Jo, det har man väl

Ätit en hel tårta? Hahahaha ja.... eller?

Gjort bort dig offentligt? Jaa, alltid när jag försöker sjunga i sällskap

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Tror inte det? Ingen jag umgås med i alla fall, så ne.

Fått ditt hjärta krossat: Nej, inte än så länge

Skrattat så att du har börjat gråta: Kanske

Träffat någon som förändrat ditt liv: På sätt och vis, jobbmässigt.

Insett vilka som är dina äkta vänner: Det var längesen jag gjorde det.

Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 typ

Har du några husdjur?: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Vill du ändra ditt namn: Jag trivs med Hanna Maria Ahlström

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Vaknade upp med jocke, fikade på stan med jocke och utgång med bästa vännerna. Förkrök på min altan med prinsesstårta! 

Vilken tid vaknade du idag: Kl. 10 ungefär, det var ju lördag!

Vad gjorde du igår runt midnatt: Bråkade med jocke, skojbråkade asså

Någonting som du längtar till: Ullared med jocke, mysiga julstunder och Camilla-tid

En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Just nu: Sommar istället för vinter

Vad lyssnar du på just nu: Chris Brown av någon konstig anledning

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp! Min gamla grymma mentor som jag hade i skolan.

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Hanna Maria Ahlström

Singel/upptagen: så jävla mycket UPPTAGEN

Stjärntecken: Lejon. Raaaawr

Kille eller tjej: I´m a girl

Grundskola: Kullingsberg och Gustav Adolf

Gymnasie: Alströmer 

Högskola: ?????

Hårfärg: Ful? (skulle vilja säga guldig)

Långt eller kort hår: Nåt där emellan

Längd: 1,68 cm

Vad gillar du gällande dig själv: Att jag inte stressar upp mig så ofta för saker och ting. 

Piercings: Öronen

Tattoos: Nehe du

Höger eller vänster: Höger

Operation: Naj

Bästa vän: Ojdå. Jag och Moa Jarl blev ju "bästisar" när man kallade sina kompisar för det så jag får väl säga henne då. Hon är min äldsta vän som jag umgås med fortfarande. Men alla mina kompisar är såååå fina <3

Sporten du spelar: Ingen

 

JUST NU:

Äter du: Inget :(

Dricker du: Inget :(

Är du på väg att: Somna.... zzzzzzZZzzzz

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: 2 typ sa jag ju.

Vill du gifta dig: Faktiskt inte.

Karriär i åtanke: En chef-karriär hade varit fett

 

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: Det har man ju gjort någon gång, jaaa.

Gjort något sjukt spontant: Jadååå, men kan inte komma på nåt SJUKT spontant nu

Har du blivit arresterad: hahaha nej.

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: jag är bäst

Mirakel: nej?

Kärlek vid första ögonkastet: någon typ av förälskelse  i så fall

Himlen: jag vet inte

Änglar: nej inte direkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback