Långsam vecka

Idag känner jag sågär... Är det bara onsdag? Känns som det var 100 år sedan det var söndag. Märkligt då alla andra veckor brukar swischa förbi. Jag har faktiskt jobbat 8-timmars pass varje dag den här veckan hittils.  Imorgon har jag inget bokat ännu men vi får se hur det blir. Om jag ska vara ärlig hade det varit gott med lite sovmorgon och kunna gå en lång promenad när det fortfarande är ljust. Nu kan jag inte längre dra mig till gymmet när det är mörkt då jag har slutat på hälso. Jag jobbar 8 timmar på fredag också. 
 
Så kort och gott, har inte hänt så mycket kul den här veckan. Men jJag kan väl passa på att säga att jag har kommit igång lite smått med löpningen. Sprang 1 gång förra veckan och nu i måndags drog jag mig ut i spåret igen. Så nu får vi se hur länge det håller i sig. Sen har jag myst lite med jocke och idag blev det middag på sallys och lite socialt umgänge med 5 killar. 
 
Känner mig ändå harmonisk och kärleksfull trots rätt mycket jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback