Känslor och tankar

Både i fredags och i lördags så pratades det mycket känslor och tankar. Ibland förvånas jag över hur "djupa" vi kan vara ibland kära vänner. Eller så kanske vi inte alls är det med tanke på vår livserfarenhet men det känns i alla fall som vi kan vara väldigt kloka. Det blir mycket relationssnack och framtidssnack just nu. Vi, jag och mina vänner är i en fas där vi inte riktigt vet vad vi vill göra. Vi är inte längre bundna till skolan. Vi är faktiskt fria. Men det är svårt, så jäkla svårt att veta vad man verkligen verkligen vill? Men en intervju i Stockholm har jag fått och det handlar om utlandsarbete. Men med tanke på att jag också har min fina kärlek här är det inte bara att dra iväg på äventyr heller då jag är väldigt väldigt kär. Det hade varit så enormt jävla jobbigt att åka ifrån honom men att jobba utomlands har alltid varit en dröm också. 
 
Men det är skönt att kunna bolla ideér, prata om känslor och tillsammans grubbla över framtiden. Det hjälper i alla fall mig för mina vänner stöttar mig alltid. 
 
Det jag vill säga är att lyssna på vad ditt hjärta vill. Då blir det bra. 

Kommentarer
Louise säger:

Vi ses alldeles för sällan märker ju jag. Vad är detta för jobb, ska du också lämna... nu är det dags att vi ses! Saknar alla tjejerna så in i bomben mycket.

2012-11-06 | 14:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback