Här ligger la jag

Så vare måndag igen. Igår kväll så ville jag bara ha en söndag till på schemat. Men så fungerar inte livets schema så det var bara att ställa klockan på 6.15 igen och kicka igång veckan med en lång fucking dag. Idag var jag resurs för en tjej med down syndrom i en förskoleklass. Klassen var rätt stökig så det var en tuff dag men släppte det när jag kom hem. Stack ut på en lång promenad för att hämta lite ny energi. 
 
Nu under kvällen har jag tagit det lugnt bara. Jag kollade på "vem kan slå filip och fredrik?" på kanal5play med brorsan och drack kaffe och åt frukt. Mitt upp i allt ringer det från ett okänt nummer men jag svarar. En förskola borta på tegelslagarn har fått mitt nummer "privat" och de undrade om jag kunde jobba imorgon. Det blir ett långt pass imorgon också 7.30-16.15. 
 
Nu blir det sängläge med datorn. Ha det!
 
Take me back (last day in greece this summer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback