Egen tid

Det har varit rätt fullt upp denna helgen med massor av vänner, fest, fika, handboll, film mys och övernattning hos jocke. 
 
I fredags var det lite reunion med tjejgänget. Alla kunde inte vara med men helt klart godkänt. Jag, camilla, louise, olivia och linnea plöjde igenom en hel del under förfesten. Sjukt härligt att dricka vin och bli smygfull. Liksom satt i fåtöljen och bara njöt av den fina stunden och drack några glas vin. På mangiamo tror jag minsann att jag blev väldigt pratsam och på vippen till lite jobbig. Men jag va ju bara väldigt gla i livet just då. 
 
Efter att ha varit på topp under fredagsnatten var lördagsmorgonen inte lika glamourös. Men det blev bättre med tiden och en 2,5h lång fika hann jag med, kolla handboll och filmkväll med vännerna orkade jag också med. Somnade tillslut hos jocke någon gång efter klockan 02.00. 
 
Just nu spelar jag lugn musik i högtalarna och har lite egen tid. Det behövs för att ladda för en ny arbetsvecka. Måndag och torsdag är bokat än så länge. Det känns väldigt skönt att ha måndagen bokad redan!
 
Såhär såg jag nästan ut i lördags 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback