Långledigt

Jag älskar långhelg. Åkte ju som sagt bort i fredags till sommarstugan. I lördags var det slitsamt jobb. Jag och pappa var ute i skogen klockan åtta och gick därifrån vid fyra. Resten av dagen var jag död. Men satte i alla fall 550 plantor den dagen. Sammanlagt söndag och måndag satte jag 500 så det var lite mer lättsamt. Umgåtts med familj, farmor och farbror. Endast hets vid matbordet.

Kom hem i måndagskväll redan. Skulle åkt iväg på grill men var så förbannat trött att jag inte orkade röra en fena så stannade inne på självaste valborg och kollade bigbrother. Sen kom jocke. Hade då den finaste stunden tillsammans med honom den här veckan tror jag.

Tisdag och onsdag har också varit sjukt goa. Kan bero på vädret och bero på jocke. Förmodligen båda två tillsammans. Idag är det torsdag och snart helg igen! Och snart lyfter planet till Grekland. Vi har allt framför oss nu. Resan, balen, studenten, sommaren. Ja, allt, fyfan vad det kommer bli bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback