Hej glada



Dagarna går på snabbspolning. Om en vecka exakt sitter jag just nu på planet till bästa grekland med bästa vänner. Jag är så sjukt taggad. Förstår det fortfarande inte. Poolhäng, snacks på balkongen, kortspel, sola, bada i havet, äta grekisk mat, förfest på balkongen, festa hela natten. Japp ni hör ju, kommer bli grymt.

Allt börjar klarna och jag tror jag har koll på läget nu vilket känns himla skönt. Japp, jag är ett litet kontrollfreak tror jag. Nej, nu ska jag till skolan och öva på en redovisning!

Kommentarer
linnneaaa! säger:

FUUSKKKK! ha de goast!::D:D:D:D:DD

2012-05-08 | 21:29:42
Bloggadress: http://linneaida.devote.se
Louise säger:

Det är fan inte vackert men det bjuder vi på ;)

2012-05-11 | 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback