Försöker verkligen njuta av mitt liv

Klockan ringde sju denna söndagmorgon hemma hos jocke. Och det var bara att kliva upp. Han skulle iväg på fotboll i göteborg så jag gick ut och gick en promenad innan frukost. Det var hur skönt som helst. Älskar att gå i Nolhaga själv på våren/sommaren. Kul att man kan glädjas åt en promenad... Njuter av varje dag just nu. Försöker förstå att jag är 18 år och tar studenten om en månad vilket känns så jävla sjukt. Så därför försöker jag glädjas åt sista tiden i skolan och sista proven men det är fan svårt.

Just nu sitter jag med affärsjuridikboken framför mig. Ska nöta in det i hjärnan idag så man kanske kan skriva ett mvg imorgon, hehe. Klockan tolv ska jag och pappa på födelsedagslunch hos mina kusiner. Sen är dagen ganska oviss.


Imorse vid halv nio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback