You can´t break me

Hej bloggelibloggelibloggen. Saknat dig. Inte alls.

Satt här och funderade och trodde jag hade nåt vettigt att skriva men tydligen inte. Nu är det tomt i huvudet igen. Detta elände till skalle man har. Gottgör mig själv för igår. Roade mig hela eftermidaggen och kvällen vid tv:n så nu pluggar jag projektarbete (det går framåt, snart skrivit 6 sidor). Fan, det låter som mitt liv suger men det gör det ju inte. Har det ganska gött har jag kommit på. Jag gör ju vad jag känner för just nu typ. Senare i livet kommer allt säkert bli mycket jobbigare så passar på att njuta.

Har idag spelat match och förlorat som vanligt men bryr mig inte. Mitt lag rockar ändå. Det enda som tynger mig lite denna söndagskväll är att jag precis hade ett spontanbråk med min pappa (älskar missuppfattningar och han blir rasande) och att jag har idrott imorgon...klockan åtta på morgonen.

Nu måste jag kissa.


love is the single greatest thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback