Life is today

Ska gå till skolan och skriva prov. Sen ska jag hem och skriva på projektarbetet. Kom igång igår på riktigt så bara att skriva, skriva, skriva nu i helgen så man får mycket gjort. Utgång ikväll var ju tanken från början men måste man ha pengar så måste man så ska jobba på lördag(döma).

Har en konstig relation till skolan tror jag. Den känns tung nu i slutet och vill egentligen bara skita i det. Men ÄNDÅ så måste jag prestera bra ALLTID. Jag blir trött på mig själv. Fick vg och vg+ på ett arbete(fick två betyg på ett arbete, jaa) och jag är missnöjd. Har prov idag men har faktiskt inte pluggat något hemma förutom nu imorse vid frukosten.

Igår kväll så lyxade jag till fruktsalladen. Nom nom. Och idag ska jag lyxa till det och ta bilen till skolan för igår så cyklade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback