I wanna wake up with you next to me

Börjar inte förrän elva så tänkte åka till stan innan. Måste-ha-nya-kläder. Jag spyr på det som hänger i garderoben. Jag är redan klar men stan öppnar inte förrän om 30 minuter så får väl plugga nu då. Det är flera plusgrader så blir nog cykeln idag för en gångs skull.

Känner mig på bra humör idag också så ska ta tillvara på det och åka och träna direkt efter skolan. Så nej, jag kan inte ta cykeln eftersom jag måste ha två väskor med mig. Har som mål att träna mycket den här veckan för det borde jag ha tid till. Den här veckan är det en VANLIG vecka. UF är väl över nu? Hade varit riktigt gött. Så en vanlig veckan med lite prov och så känns väldigt okej.

Har hittat en ny favoritlåt. Ulrik Munther – Sticks And Stones, riktigt go.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback