Adrenalin nåt så in i

Trots att man faktiskt typ hatar UF emellanåt kan man inte annat än gilla det lite också. Idag hade vi en företagspresentation på Grand Hotel inför Rotary. Tror det satt drygt 30 personer där eller om det inte var fler än så. Svårt att uppskatta faktiskt. Först var det lunch sen blev man lite nervös och sen blev man ännu mer nervös tills man fick tag i micken för då släppte det och då var det bara kul. Efter kom det fram personer som vill köpa och tillslut hade vi fått sålt 60 plånböcker. Det gav mig en enorm adrenalinkick och kunde inte sansa mig på en timme typ. Det är ju ändå lite kul när det går bra.

Detta gjorde vi runt lunch så hela dagen har faktiskt varit bra. Hämtade upp Olof och Erik och var barnvakt några timmar. Nu har jag varit iväg och tränat och nu sitter jag och dricker mitt te och äter knäckemackor. Och till efterrätt blir det lite nötter.

Åhh livet <3 hehe


Och såhär såg det ut sommar 2010 då man fortfarande var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback