Dags igen...?

De senaste veckorna har varit bland de bästa i mitt liv. När man är uppe i allt är det svårt att ta in men med lite distans så kan jag säga att det har varit bäst. Greklandsveckan och allt vad det innebar, lediga dagar från skolan(eftersom man var klar med allt) och soliga dagar, häng på favoritstället sallys, cykelfesten, balen och fucking studenten. Den dagen var nog snudd på perfekt.

Champagnefrukost, kramkalas i nolhaga med bästa tjejerna, mösspåtagning, stipendieutdelning(till mig), studentlunch, utspring i nolhaga, flaket(bland det roligaste och blötaste jag varit med om), studentmottagningen hemma med släkt, vänner, familj och pojkvän, förfest hemma hos mig, och sist men inte minst dans på hotellet och kan säga att det var lätt den bästsa avslutningen den dagen kunde få. Tack till mina bästa tjejkompisar som gjorde det grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback