Vänner

 
Ligger i sängen och funderar på mina vänner. Tänk vad många man haft genom alla dessa (snart) 19 år. Ibland säger man ju att "killar kommer och går men vänner består" men det stämmer ju faktiskt inte. För vänner kommer och går också men jag tror att jag har hittat mina vänner som består nu, i alla fall till en viss del. Klart jag kommer få nya när man börjar plugga igen och på jobb osv men vännerna jag har nu har jag liksom haft genom skoltiden/tonåren och det är dem som är dem riktiga bästa bästa kompisarna tror jag. Jag hoppas det i alla fall.
 
Mitt "gäng" som jag kallar det är rätt lustigt egentligen hur vi blev detta "gänget". Det är jag, camilla, louise, amanda, moa, linnea och olivia. När jag tänker efter hur jag nu ska förklara hur vi blev "till" så kommer jag på att det kommer bli alldeles för invecklat och svårt att förstå så jag skiter nog i det. Huvudsaken är att vi är ett gäng och att jag älskar att umgås med er. 
 
Sen har vi moa jarl, hon ingår väl inte riktigt i gänget men hon är absolut världens härligaste människa. Sen vi gick i tvåan på kullingsberg har vi varit såkallade "bästisar". Vi har inte gått i samma skola sen vi var tolv men har fortfarande samma vänskapsrelation och jag är såååå jävla glad för det. 
 
Och det är underligt också hur man kan ha små perioder med vissa kompisar där man umgås järnet under en viss period. Jag har haft det intensivt med både Moa Jonasson och Amanda. Det är faktiskt jävligt roligt under den tiden eftersom man då gör ALLT tillsammans typ. Man skapar en sjukt bra vänskapsrelation och det är tråkigt att det tar slut för det gör det ju alltid nån gång. Men som tur är har jag dem både kvar som närmaste vänner fortfarande. 
 
Dags att runda av, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback