Tisdag

 
Sitter och skriver ikapp 9 dagar i dagboken. Tur att man har bra minne och minns vad man gjort och känt. Har inte bråttom i säng vilket känns skönt idag. Igår var jag "tvungen" att somna i tid för skulle upp vid kvart över fem men då kunde jag fan inte sova?! Jag låg och vred mig, tänkte på en massa skit så somnade halv tre istället. Anledningen till att jag var tvungen att stiga upp tidigt var att jag skulle med mamma och pappa till Landvetter och sen köra hem bilen. Var hemma halv sju igen så var det bara att somna om <3
 
Har för övrigt jobbat några timmar idag, ovanligt jag vet! Men är ledig imorgon och sen jobba lite till på torsdag. Kommer bli en bra vecka. Kan göra lite som man vill när bara jag och brorsan är hemma, sen blir det grill på fredag och som vanligt lite myskvällar med Joakim och förhoppningsvis träffa vänner. 
 
Har ikväll haft en väldigt kramig pojkvän på besök. Chillat har vi gjort och ätit kvällsfika innan han gick hem för imorgon skall han jobba.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback