Söndag

Det stör mig verkligen att jag sitter hemma ensam idag. Jocke jobbar, camilla lagar 3-rätters, amanda är i varberg och moa är fortfarande i grekland. Dock ska jag hämta hem henne inatt så det är bra. Varför det stör mig är för att det är så jävla bra väder (????). Men ska istället njuta av stunden jag har just nu. Sitter i min altandörröppning och läser ikapp lite bloggar, spelar wordfeud med jocke, slappar, och lyssnar på ted gärdestad. Och idag levererar han sommarlåtar. Men egentligen skulle jag vilja ta ett kvällsdopp. Men antar att jag får vänta till nästa fin sommarkväll. 
 
I alla fall... blev utgång igår med. Knäppt. Var verkligen inställd på att ligga hemma i soffan och kolla film och äta ostkrokar. Men efter många om och men så kom vi till mangiamo. Idag blir det en cool kväll här hemma tills dess att klockan är 20 över ett i natt. Gör förmodligen en sväng om till jocke också innan jag tar bilen till landvetter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback